Zamykanie naczynek

Laserowe zamykanie naczynek Otwock Józefów

Zmiany naczyniowe o charakterze pajączków, czy zaczerwienień o nieregularnym charakterze na twarzy, obok czysto estetycznego problemu, nieleczone mogą prowadzić do chorób skóry. Jest to jeden z popularniejszych problemów wśród naszych Pacjentów, ale też w szybki sposób jesteśmy w stanie go zlikwidować.

Dobre technologie do usuwania naczynek skupiają się precyzyjnie na naczynku, bez naruszania otaczających tkanek. Zabieg usuwania naczynek jest więc szybki i nie wymaga okresu rekonwalescencji, może towarzyszyć mu delikatny obrzęk lub zaczerwienienie.

Na czym polega zabieg "zamykanie naczynek" krwionośnych? Światło lasera absorbowane jest przez hemoglobinę znajdującą się w krwi. W ten sposób dochodzi do jej koagulacji, czyli zniszczenia naczynka. Jest ono następnie wchłaniane przez skórę i w naturalnych procesach z niej usuwane. W naszej klinice w Otwocku wykorzystujemy laser Alma Beauty Rejuve, produkcji światowego lidera w dziedzinie urządzeń laserowych, Alma Lasers. Wykorzystuje on technologię światła pulsacyjnego DYE-VL do płytko umiejscowionych zmian i technologię Nd:Yag (lasera neodymowo-yagowego) do głębiej położonych zmian, także usuwania pajączków na nogach.

Wskazania do głowicy DYE-VL

• teleangiektazje - naczynka w obrębie twarzy
  • zmiany rubinowe
  • rumień lub nadreaktywna skóra
  • plamy typu ,,porto''
  • trądzik różowaty

Wskazania do głowicy Nd:Yag

• zmiany rubinowe
  • naczynka na kończynach dolnych
  • głębokie naczynka na nosie i  twarzy

Przeciwwskazania:

• świeżo opalona skóra
  • stosowanie balsamów brązujących oraz samoopalaczy
  • ciąża oraz karmienie piersią
  • bielactwo, łuszczyca
  • przyjmowanie leków oraz suplementów diety fotouczulających
  • epilepsja
  • aktywne infekcje skórna

Częstotliwość: Zabiegi wykonujemy co 3 tygodnie. Ilość zabiegów jest sugerowana w trakcie konsultacji, może wahać się między 3-4 zabiegi. Czasami wystarczy nawet jeden, wszystko jest uzależnione od ilości oraz głębokości zmian.

Mocne strony zabiegu Alma Beauty Rejuve:

• stosunkowo niska inwazyjność zabiegu
  • natychmiastowe efekty
  • doskonała profilaktyka starzenia
  • wielokierunkowe działanie
  • szybkość kuracji
  • krótki okres rekonwalescencji lub jej brak
  • wysokie bezpieczeństwo zabiegu

Czy zabieg zamykania naczynek boli?

Zamykanie naczynek laserem nie należy do najprzyjemniejszych zabiegów. Wszystko oczywiście uzależnione jest od indywidualnych progów bólowych. Jest to jednak działanie bardzo szybkie, impulsy są krótkie, więc możemy porównać to do uszczypnięcia komara – pod względem czasu trwania, pod względem bólowym – odczuwane jest intensywne ciepło. Najczęściej usuwane są naczynka z okolicy nosa, jest to bardzo unerwiony obszar, więc ból jest też odczuwalny, ale natychmiast po zabiegu mija.

Obszar poddawany zabiegowi może być wrażliwszy przez kilka godzin, zaczerwieniony, ale z opisywanym wchłanianiem naczyń nie wiąże się już żaden dodatkowy ból. Przy zawansowanym problemie zmian naczyniowych w obrębie twarzy należy spodziewać się obrzęku, który może utrzymywać się kilka dni. W SkinTech Clinic dbamy o to, aby zabieg przebiegał w doskonałej atmosferze, nasi Pacjenci szybko zapominają o jakimkolwiek bólu.

Zapraszamy na skuteczne zamykanie naczynek Otwock, Józefów i okolice - w SkinTech Clinic.